недеља, 15. јул 2012.

Ikarbus 512 (Serbian, English)


         Moj prvi post u ovom blogu biće posvećen maketi autobusa koju sam završio 2007. godine. I pre toga sam se bavio maketaranjem buseva od različitih materijala, ali je te 2007. godine svetlost dana ugledao "Ikarbus 512", prva maketa za koju sam mogao da kažem da je ispala kako sam želeo. Napravljena je od drveta, kartona, papira, plastike... :) 

        Tog maja sam bio jako srećan, moja kreacija je bila objavljena i u reviji "Veliki Točkovi", u broju 37. Bila je to maketa autobusa u razmeri približno 1:22, kažem približno jer nisam došao do tačnih dimenzija autobusa (dimenzija bilo kog autobusa), pa sam ovaj moj radio po osećaju sa ono malo podataka što sam imao, i to sve na papiru, bez upotrebe računara. Tako sam dizajnirao i osmislio taj "Ikarbus 512" koji je odolevao vremenu do novembra  2011. godine, kada sam se latio posla, i restaurirao maketu, upotrebivši znanja i iskustva stečena u međuvremenu ;).

__________

        My first post in this blog will be dedicated to bus model I finished 2007th year. And before that I was making bus models of various materials, but the 2007th "Ikarbus 512" was born, the first model I could say that turned out as I wanted, built of wood, cardboard, paper, plastic ... :).
        In that moment I was very happy, my creation was published in the magazine "Veliki Točkovi" (Big Wheels), the number of 37th. Scale model of the bus is around 1:22. I designed and created the "Ikarbus 512" on my own, which has resisted time until november 2011. when I took the job, and the restored model, useing the knowledge and experience gained in the meantime ;).
        


















Нема коментара:

Постави коментар